18 oktober

Jisses, tiden går alldeles för snabbt!
Sitter i vardagsrummet med laptopen och kollar på house. Helt okej.

Idag har det inte hänt så mycket, var med brodern på någon ADHD-grupp grej. Ska vara hans stödperson i det.
Intressant och roligt.
Efter det åkte jag hem och parkerade mig i soffan.

Snart är det helg och då spelar MBT på sticky, tror jag ska dit om det är så att jag kan åka med hem i bilen. Annars blir det svårt.
Händer en annan grej också i helgen men kan inte berätta, hemlis, för alla!

Har suttit och funderat på min nästa tatuering, tänkte ha texten "Victory not Vengeance" någonstans.
Självklart är det en hyllning till mitt älskade VNV nation och för att det är ett ganska bra motto.
"The meaning behind this stylised motto is  that one should strive to achieve, not sit in bitter regret"

I like.

måste klippa mig!!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

Vad för hemlig grej??!?!?!?! NYFIKEN I EN STRUUUUUUUT

2011-11-24 @ 19:48:55
URL: http://aliceattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0