9 mars 2011

Har hängt med min kära morfar en stund idag.
Vi kollade på skidskytte och sverige vann. Vad lycklig morfar blev då.
Är inne på min andra dag på LCHF. Men dum som jag var så åt jag en halv macka hos morfar,
dock var det bra smör på!
Sket i att åka in till stan för att få papper och grejer påskrivna. Pratade med min jobbcoach och hon sa att det
inte är förens på fredag de ska bli påskrivna, gott!
Men ska sno bilen av moffen imorgon istället och slira runt i stan!

Pippi Långstrump på de sju haven går på TV1000 nu och jag får nostalgikänslor från Dalarna.
Vi kollade alltid på just den filmen när vi var där när vi var små, speciellt när det var åskväder och det inte gick
att bada i sjön.
Och om vi inte kollade på Pippi Långstrump så kollade vi på Gremlings. Aah, fan vad längesen man såg det.

Well, har precis tryckt i mig en fet omelett med ost och keso. nom nom!
Nä nu ska jag nog försöka mig på att städa mitt rum!
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0