28 Juli

Fan, klockan är natten och jag kan inte slita mig från datorn.
Idag har det varit en produktiv dag. Börja dagen men att åka med min kära morfar in till stan.
Vi gick en liten runda nere vid socitén med Klara. Sen lämnade jag honom och gick till jobbet.
Några minuter innan jag slutade traskade robin in i butiken. Sen gick vi runt en stund på stan innan jag skulle iväg på nästa jobb.
Gick därefter till She Shape för att städa, gick lätt och galant eftersom det inte var en käft där som träna. Efteråt tränade jag så att svetten rann!
Åkte hem, gick bort till helen och drack kaffe. It was fun, helen är dum i huvudet! <3

Och ja, nu sitter jag här. Måste sova, för imorgon ska jag och Helen gå bananas på Norvalla marknad. haha!
Men fastnade på en sida där man kan göra gif-filer. Kan.. inte.. sluta!!
Håååh, men här är en iallafall.

Tills vidare, godnatt!

how to make gifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0