25 (?) Juli

Ingen aning om vad det är för datum idag, knappt vad det är för dag.
Well det gör inget, har ingenting planerat ändå. Dock är jag så himla sugen på att åka upp till dalarna nästa helg.
Kollade vädret och det skulle vara varmt och sol uppe i Avesta då. Får se om det blir något utav det.
I lördags jobbade jag en snabbis och sedan åkte jag hem till farsgubben. Åt lite soppa och lånade bilen tillbaka in till stan. Skulle hämta upp min baby vid tåget. Efter det åkte vi hem snabbt för att fixa oss lite och åkte till Gustav för lite party. Det var kul, tror jag. heh..
Just nu sitter jag hemma hos david och kollar på tv. David har jobbat natt och sover som en liten prinsessa atm.
Jag drömde igen om Voldemort i natt. Men denna gången var han dum och dödade Linn. Så vaknade av att jag grät.
Jobbig kille det där, Voldemort. Varför ska han dyka upp i mina drömmar hela tiden? På tal om honom, måste se den nya Harry Potter. Som tur är har jag fått lön nu och kan faktiskt gå på bio utan att tänka på om jag har råd med det.
Jag hoppas även att mina grejer jag har beställt på hm.com och nelly.se kommer idag. Blir lycklig tjej då.
Dessa köpte jag efter att jag har suktat efter dom i flera månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0