22 Juli

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller 20. Känns bra.
Hade tänkt ha party helgen före jag fyller år och har kommit på vad som ska bjudas på osv.
Nu får vi bara hoppas på att jag får tag på ett fett partytält, att jag får fortfarande låna min kusins pappas trädgård och att det är folk som vill komma.

Idag är det mulet men jädrans svettigt ute. Det är fredag och jag hade tänkt vara fet med Helen och Martin. Vi ska glo film, äta mat och göra marängsviss! Jisses.
Blir nog ett dopp ikväll också.
Imorgon blir det jobb för hela slanten! Förhoppningsvis åker jag till min far efter jobbet och hänger. Längesen jag träffade gubben. Och förhoppningsvis hinner jag klämma in lite träning också.
På kvällen kommer min underbara david tillbaka! Mycket pussar ska han få.

Snart är det också våran två-årsdag. Fan vad tiden går fort.


är galet sugen på liseberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0