20 Juli

Är sugen på att blogga, men är så jävla lat av mig.
Inte för att det är någon som läser det här men, what the hell.

Det är sommar och jag gillar det.
Har varit och badat med Helen och Martin ikväll, det var mys och jag stod på händer. It was fun! David åker till Stockholm imorgon och är inte tillbaka försens på lördag, hur ska det gå? Han fick ju panik under Getaway och då hade han bara varit borta en och en halv dag. Lille killen <3

Imorgon jobbar jag för första gången denna veckan, tre timmar dock. Men jag bryr mig inte, I need moooneeeeyh! Efter jobbet blir det fika på fästningsterassen med mamsen och tobbe och hans dotter. Och efter det blir det att städa gymmet och träna.
Snart är jobbet slut också och då blir jag arbetslös igen. Crap.

Nä, får ta och glo på något halvlamt program på 1an nu och sedan försöka sussa.
Hej så länge!

Drar till med en gammal bild på mig.
vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0