23 Augusti

Jag fyllde år igår. Hela 20 år. Känns okej, men inget systemet för mig på ett tag.
Fick jäla mycket alkohol i present i fredags. Jag är nöjd.
Fick även en kamera (digital) och bra somfan är den! Fick också av mina underbara mostrar + morf
2000:- på Asia Spa. Så jävla gött jag kommer ha det dååå!

Men är faktiskt ledsen också.
David flydde staden och åkte till Stockholm. Han hade inte tänkt komma tillbaka på några veckor.
Spelar in skiva och grejer. Skojigt för dom, tråkigt för mig.
Men what to do.

Är också ledsen för att Helen flyttar snart, långt bort. Fy fan säger jag bara. Kommer känna mig så "forever alone".
Och inte nog med det! Jag är arbetslös igen. Mitt liv suger så jävla hårt atm.

Drack öl med mina brudar på min födelsedagskväll. Blev lite på snusen.
Men det får man även om det är måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0