27 april

Ett tag sedan man var aktiv här ja.
Sammanfatta allt lätt och snabbt: Jag fick praktikplatsen, jag äger på praktikplatsen, kommer få
lite jobb där i sommar.
De e najs.

Nu har värmen börjat komma och jag har redan fått första brännan.
Älskar värme och våren, speciellt när det börjar bli grönt ute. Känner mig redo för att steka på stranden alltså!



Min älskade åkte iväg till England idag. Där stannar han och partajar i en vecka, lite avis.
Känns sjukt att jag saknar honom redan, nästan så att jag vill gråta lite. Min fina, underbara pojkvän.
Kan nog inte beskriva hur mycket den fjanten faktiskt betyder för mig. Har aldrig känt som jag gör för någon
annan. Snart två år, också helt sjukt! Fortfarande helt förälskad!




Haha, bäst på kärleksförklaringar.

Iallafall... Till helgen är det valborgsmässoafton. Då ska jag fan i mig grilla! Grilla så in i helvete.
På måndag fyller syster Pernilla år och då ska vi grilla igen och fiska nere vid havet.
På tisdag kommer min loverboy hem och då ska jag hämta honom på landvetter. På kvällen blir det
vårruset i halmstad (ska börja träna inför det nu, haha) med coola b-rudar!

Nej nu ska jag sova tidigt hade jag tänkt. Mer praktik imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0