23 september

Jisses vad längesen jag skrev, undra om ens någon kommer ihåg denna bloggen.
Sitter atm hos david. Han och Chrille spelar Halo och jag får inte vara med.
Facebook funkar inte och jag har upptäckt att jag känner mig ganska mycket
socialt handikappad utan det. Tragiskt men sant.
Har istället kollat egenom min bilddagbok under 2008. Jävlar vad kilo jag har lagt på mig.
Jag menar, jag hade absolut inga bilringar som hängde över byxorna under den tiden.
Tragiskt...men sant.
Kanske borde skärpa mig med mat och alkohol och rökning.

Imorgon är det kräftskiva hos far. Kan nog bli trevligt.
Nu ska jag röka...igen, eftersom det inte finns så mycket annat att göra när facebook är nere.



over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0