Time to pretend

Jag kommer inte klara teoriprovet.
Jag bara vet det, jag klarar ju aldrig sånt som är viktigt att klara.
Detta har jag haft i huvudet hela dagen och jag kan ju säga att det har gjort mig ganska deppad.
Skit körkort.

Sitter fortfarande och lyssnar på MGMT. De får mig att må lite bättre.
Jag ska nog till David ikväll, om han orkar hämta mig efter han har repat.
Imorgon är det fredag, det är gott.
Och sen drar mamma till Italien på lördag. Så jag och broren bli ensamma hemma i 10 dagar.
Kommer gå åt pipsvängen. Det går inte att ha det rent här hemma när vi är ensamma.

Nej, nu ska jag väl hämta min tvätt och ta en cigg.
Vilken jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0