This is our decision, to live fast and die young.

Sjukt kul helg!
I fredags blev det after work med Frida och Eleonor. Det var himlans trevligt och lite på snusen blev jag allt.
sen åkte jag med David och Bollen till replokalen.
Dom repade bara några låtar och sen åkte vi hem igen.
Vi hade bestämt att åka till Liseberg på lördagen men vädret var så jävla kasst under fredagen så vi tänkte skita i det.
Men när vi vaknade var det väldigt bra väder så vi åkte ändå. Och vi fick med oss Pernilla och Helen.
Liseberg var hur kul som helst.
Vi träffade Markus, hans flickvän och hennes kompis där också.
Vi stannade kvar ända tills dom stängde.
När vi kom hem till Bua gick jag och David ner till Marinabaren och drack öl. Det var jättemysigt!

Idag har vi bara segat i sängen och för en stund sedan åkte han hem. Fast jag ska köra in senare och sova där.
Snart är det dags för uppkörning osv. Usch..

Nu ska jag redigera bilder.
bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0