Söte göte

Idag vaknade jag, äcklig och snorig, runt 10 tiden.
Låg och drog mig en lång stund men fick sedan tummen ur och gjorde lite frukost.
Fick dock bara i mig en halv macka.
Pernilla ringde vid 12 och undrade om jag ville komma på frukost. Ofc, gratis är gott.

Åkte sedan in till stan för att plugga teori. Men det fanns ingen dator ledig när jag kom dit så jag fick vänta en och en halv timme.
Men som tur var vinkade Tysken in mig till Sakura Thai. Satt där och småpratade med honom och Fuya.
Fick sedan lite gratis mat (fortfarande, gratis är gott).
Till slut kom jag till körskolan, pluggade och snorade.
Träffade baby och var med honom tills 8 ungefär. Vi spelade tv-spel. Dumma tv-spel.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag räddade en groda idag som hade gått vilse på järnvägstationen.
En god gärning!

Imorgon gäller det. Vinna eller försvinna...
mehe, nej. Kanske inte, men nästan!

Nej, nu ska jag knapra ipren och klunka hostmedicin.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0