Please forgive me if I breathe.

"The engines power down.
Like a soldier to his end I go.
Because I'm convinced that there is nothing more."
Jag kan nog säga att denna låten kan vara en av dom bästa som någonsin har gjorts.
Får upp dumma minnen av den men den är så otroligt bra. Gåshud och allt det där.
http://www.youtube.com/watch?v=NYjFD1QSttQ&feature=player_embedded
Sen finns det ännu en låt av VNV som får upp ännu mer dumma minnen, men ack så bra den är!
http://www.youtube.com/watch?v=pu-8wGbWMro&feature=related


Jag är inte sugen på att krypa till sängs överhuvudtaget.. inte när David inte ligger där.

Idag har det varit en helt okej dag, dock har jag gått med huvudvärk hela dagen.
Jag vaknade upp hos baby när klockan ringde kl 07.00. Jag stängde av den och tänkte gå upp.
Men på något sätt somnade jag igen och vaknade upp sådär 2 timmar senare och missade därför en lektion.
Jag kom till skolan tillslut och vi skulle på Ötzi utställningsgrejen på fästningen. Guiden kunde inte säga r alls.
Det enda jag kommer ihåg vad hon sa var "knopp" (hon menar egentligen kropp). Jag kunde verkligen inte koncentrera mig på något annat än hennes talfel.

Jag kan ingenting om Ötzi nu. Bara att han är gammal.
Efter en timme uppe på fästningen gick jag ner till stan igen. Inhandlade mer p-piller och gick till körskolan.
Där satt jag i 2 timmar och pluggade. Har inte gjort det på ett tag och jag upptäckte hur allting hade försvunnit ur huvudet. Jävla skit..
Jaja, jag ska sitta där varje dag nu och plugga så jävla intensivt så det går inte!
Jag har en slapp dag imorgon, fint.
Sen får jag pengar på onsdag, då ska det inhandlas byxor!
Jag förstår inte, vad har jag tänkt med när jag har köpt byxor? Jag kollade igenom min garderob och jag har bara fula byxor, ETT par som funkar att ha på sig.
Jävla röv, och byxor som är så dyrt. Jag hatar byxor.

Nej, nu får jag knapra i mig smärtstillande och sedan försöka sova.
Tack och godnatt.


(bilden: Jag må se dum ut men jag älskar killen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0