Herrejävlar

Fortfarande sjuk och jäklig. Men det känns bättre idag och det blir väl antagligen skolan imorgon.
Har missat satans mycket.
Igår klarade jag teoriprovet och jag är så jävla bra!
Nu är det bara uppkörning kvar. Sen jävlar får jag köra bil, helt själv, helt lagligt!
Har inte varit med baby alls mycket denna veckan. Känns konstigt men jag har mått så dåligt i veckan.
Tror nog att vi träffas idag iallafall. Känner mig som sagt lite bättre.
Halv sex ikväll ska jag träffa ludde vid järnvägstationen och hämta upp en lejondräkt.
Måste nog tvätta den, tror den har varit med om mycket i sina dar. hmmpf..

Övningsköra ska jag också köra idag. Det måste jag göra varje dag nu. Och så måste jag öva på den där kontroll grejen. ÅÅH, jag kan inte det.
Nu ska jag fixa i ordning mig.

Take care now, bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0