09.10.18

Åh, jag är så jävlans trött på folk atm. Har en stor lust att bara dra här ifrån. (Men vem har inte det egentligen?)
Skitfolk, skitvarberg, skitinternet och skitfett! Jag orkar inte med er! ÅH, skitliv.
Ohja, idag är det bara skit.

Vaknade imorse hos david, älsklingsfisen, iallafall. Fick gå upp ganska tidigt idag för han var tvungen att åka till Alingsås och göra något. Kom hem kl 10 imorse ungefär. Satte mig vid datorn, åt kanelbullar och kollade på Skins.
Jag har inte lyft mitt arsle från denna stolen sen dess. Och klockan är 18. Underbara Skins.
Har kollat färdigt säsong 1 nu iallafall, håller på att tanka den andra nu.
Iofs så har jag redan sett både säsong ett och två när det för första gången gick på tv. Men ack så bra serie det är.

Helgen har varit mysig med david.
I fredags kollade vi på film, åt pizza och drack vin. Himla fint var det.
Igår kollade vi också på film. Det är typ det enda vi gör men ah, det är gott!

Ska fylla på fettet med lite glass nu.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0