09.10.08

Idag har det varit en riktigt chill dag.
Hade inga lektioner idag, vilket jag aldrig har nu förtiden under torsdagar. Usch, LBS är lite för slappt alltså.
Men jag gillare!
Fick prata med min handledare om mitt projektarbete. Nästa vecka ska jag ta den första bilden! Hoppas bara det blir som jag hade tänkt mig..
När jag kom hem vräkte i mig massa glass. Fyfan, måste sluta äta så mycket onyttigheter!
What ever, håller på att sluta röka atm. Känner jag mig tillräckligt väl så vet jag att jag inte kommer lyckas. Men jag ska försöka, så in i bomben!
Imorgon är det fredag. Då är det 6 timmars grafisk kommunikation som gäller. Det är ganska mysigt.
Sen är det ju helg. På lördag spelar Sverige - Danmark, VM Kval. Woooooooooooh! Kommer bli galet mycket skrik osv, som det alltid blir när viktiga matcher på TV.

Well...nu ska jag nog spela lite Sims och knapra i mig jordnötter.
nooohm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0