09.10.06

Ännu en kväll med VNV Nation och jag tröttnar aldrig.
Glad som en pannkaka är jag, för snart är det dags för dom att komma hit. Galet underbart!

Klockan 21.00 börjar den nya säsongen av DH, så jävla bra! Jag och mamsi ska baka annanaspaj strax så att vi har något att mumsa på under tvtittandet! Åååh, annanaspaj...nom.
Idag kom mina provglasögon hem, det är dags att köpa nya brillor. Fast jag kan inte köpa dom denna månaden, får vänta tills jag har råd. Vilket inte kommer bli på ett tag. bo ho!

Snart är det Halloween, och då blire Malmö med syster, antagligen! Fatta najs att komma ifrån skitvarberg.
wiee.

Nej, nu ska jag sätta igång med bakandet!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0