09.11.25

hej
denna dagen har varit...seg.
kom till skolan halv 1, visade sig att vi inte hade någon lärare.
gick och mötte p och k. gick på stan, hittade ingenting förutom hårfärg.
åkte tillbaka till skolan vid 5, hade någon sorts mässa för vår apu-redovisning.
gick mest och drack cider och åt någon laxgrej som var asgod.
åkte hem vid halv åtta. och nu sitter jag här, med silvershampoo i håret. mitt hår vill verkligen inte ta bort det oranga. orkar inte.
imorgon är det torsdag, har en kort dag imorgon. sen är det fredag, då blir det party.
på lördag är det julbak/spelkväll hos moster.
på söndag fyller broder år, därav tårta.

jag känner mig galet ensam nu.
david, kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0