09.11.22

JAG VILL BÖRJA MED ATT SKRIVA ATT JAG ÄLSKAR DAVID, GALET MYCKET!

Helgen har varit bra.
I fredags skulle jag och David egentligen ha tvåmanna fest. David hade bunkrat upp med 20 öl, en flaska mintu och en flaska .... jävlar, kommer inte ihåg vad den heter nu.
Aja, vi åkte till Gustav istället där det var lite party. Där stannade vi tills halv 3 ungefär. När jag, David, Hampa och Tobbo hade kommit utanför dörren hörde vi två killar skrika att vi skulle hålla käften. Såklart skrek Tobbo något på polska och då rusar de två killarna emot oss. "Jävlar", tänkte jag. "Ska man bli nerslagen nu också?". Men när de två kommer fram till oss ser jag att jag känner båda två. Och både Hampa och Tobbo visste vilka det var också.
Jävlans tur där. För dom var verkligen ute efter bråk.
Vi var hemma iallafall halv 5. Det tog oss ca 2 timmar att gå från Gustav till David (som vanligtvis tar ca 15 min). Jag har ingen aning om vad det var som tog så lång tid. Men vi var väl fulla som kastruller iallafall. 20 öl och två flaskor sprit drack vi den kvällen. Galet.
Men kul hade jag!

Igår sega vi framför tvn hela dagen, men det var mysigt eftersom David är så himla gosiposi! <3
Idag såg väl nästan likadan ut som igår. Kolla på tv och mysa lite. Eller, okej, jag var himla vresig idag och mös inte så mycket som jag borde ha gjort!
Jaja, jag körde Pernilla hem till pappa och David hem till sig. Nu saknar jag honom.

VNV Nation & Rotersand spelar i Malmö på ElectricXmas den 19e.
Tror att det antagligen blir en hel helg i Malmö då.
Om jag har pengar. Vilket ser ganska mörkt ut atm. Fan, jag vill så galet gärna gå på det!

Från det ena till det andra:
Frida och Eric, vart har ni tagit vägen? Två av mina bästa vänner, srsly. Orka.
Men Linn finns kvar, hon är awesome och snyggbrud 12.
Hejdå.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0