09.11.05

Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Lite småtrött på allting kanske.
Som vanligt då..
Men fan, jag vet inte. Nä det gör jag inte.
Ingenting, och skithejhopp i brallan, anus.

Jag vet att det jag skriver makes no sense men skitsamma.
Imorgon ska jag bleka mitt hår igen, hoppas på att det oranga börjar försvinna lite till.
Huvudvärk hela dagen = grinig mutt-bitch blir jag då. (förlåt david)
Kör bil för första gången helt själv på stora vägar, jag är stor flicka nu. Får köra bil och allt.
Nu fattast det bara ett jobb och en lägenhet så är jag nöjd.

Men jag är ganska nöjd annars också! Ja, det är jag!




"you keep me from breaking apart
you understand the chaos in my head
only you understand every word I say
you restore my soul and erase all hurt
the hurt that only you can take away
you keep me from breaking apart"
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0