Well, if it is a lunatic we’ll name it after you.

Söndag.
En dag närmare sommarlov, arvika och dalarna. Underbart.
Helgen har varit ganska chill med Jonathan. Hängde med honom i Fredags och igår.
Det var trevligt som fasiken.
Jobbade igår också, det gick väl hyffsat bra för att vara första/andra gången liksom.
Idag är det morsdag, familjen åkte in till stan och åt baguetter från Blådörren vid fästningen.
Sen fick mamma blommor och ett kort från mig och Pe.
När vi kom hem började vi montera ihop mitt datorbord och tvbänk. Det var jobbigt och svettigt men efter mycket om och men så fick vi ihop det.
Det är fint, nu fattas bara gardiner, matta och ramar att sätta upp på väggen.

Måste fota senare tror jag.
Japp, det ska jag.
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0