P-P-P-P-Pokerface!

Måndag, helgen har varit bra.
I fredags åkte jag och linn ut till Torpaland och åt sushi. Vi åkte där ifrån runt 22 tiden och hem till Frida for vi.
Sen blev vi sega och åkte hem till Philip och sov.
Gick upp runt 10 tiden och åkte med linn till håstensgrillen. Fick jobb och det var awesome.
Frida och peter kom och hämtade mig sen och jag och frida åkte och fikade.
Efter några timmars sittande åkte jag hem.
Tänkte att det skulle bli en lugn kväll.
Men icke sa nicke.
Åkte med helen, karin och pernilla i någons shletna raggarbil hela kvällen.
Frida, felix och linn joinade senare.
Bra kväll fastän jag fick en liten stalker som fortfarande skickar sms.

Skola idag, IG på matte nationella.
Suger ju.
Åkte hem.
Nu blir det godis och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0