Halmstad baby!

Ska ta bussen in till stan om ca 40 min.
sen blir det att jag får vänta i stan i en timme, ska nog hänga med Frida under den tiden.
14:40 går bussen mot Falkenberg och sedan vidare mot Halmstad.
Har med mig matteböckerna, ska ju ändå sitta på en buss i två timmar. Lite matte kan jag nog hinna med.
Jag anländer i Halmstad kvar över 4. Helen slutar inte förens halv 6 så jag går nog hem till Jocke och chillar under den tiden. Om jag hittar, haha. Har gått vilse några gånger i Halmstad. Det är inte kul.
Sen blir det öl för hela slanten! Herrejisses vad bra.




Vi förlorade semifinalen igår. Mycket skrik och gap kom från vårat vardagsrum. Det var bra att vi gjorde ett mål iallafall.
Efter matchen gick jag, karin och pernilla hem till karin och kollade på Twilight. Den var faktiskt bra, dock vet jag inte varför alla tycker Edward är så jävla snygg. Håller inte riktigt med. Men annars var filmen awesome.
När filmen var slut skulle vi se om jag fick plats i en Gekås-bag. Det fick jag!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0