Finska soldater

Jag drömde att jag var mitt i ett finskt krig inatt.
Tobbo blev skjuten och jag skrattade åt honom.
Linn och Philip gömde sig under en bro som sedan blev sprängd i luften.
Jävla finnar som kastade granater och en liten miniatyr pansarvagn som var gjord utav frigolit.
Jag fick även skälla ut en person, det kändes bra. Jag gick stolt där ifrån sedan.

Nu har dom äntligen varit här och bytt mitt hallgolv. Det blev fint och snart for det iväg mot IKEA.
Gott med nya grejer.
Men vad gör jag här? Jag har ett läxförhör i Mediekommunikation imorgon och det väger väldigt mycket på mitt betyg.
Borde väl sätta mig med det och plugga rumpan av mig.

Imorgon börjar jag 08:30 och slutar 10:30. Så jävla gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0