a d e d

Har kommit hem nu. Har proppat i mig två mackor och ett glas juice.
Lyssnar på forsaken med VNV nation atm, den får mig absolut inte att grina lite eller så.
Kvällen har varit fucked up med Jonathan. Han är cp och han borde gå och lägga sig.
Hah, nej han är cool.
hahahahahahha.
Vi satt hos Linus hela kvällen, drack öl och lyssnade på musik. Det var fint!
Vädret var awesome också.
Vi gick till stan sen och åt. Sedan gick jag och Jonathan till någon fest där jag fick en korv med bröd. Det var gott.
Till slut kom vi hem till Linus igen där han låg naken i sängen.
Tog sedan kvart i ett bussen hem.
Helt bra kväll alltso.



Gårdagen vill jag inte ens prata/skriva om.
tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0