14:59

Igår var galet kul ! Bästa Valborg på länge!
Började med att jag och broren satt hemma och förfestade lite. Sen kom Philip och Linn och hämtade oss.
Vi åkte till far för att hämta sprit där.
Efter en stund kom vi tillslut till Brunnsberg där Frida, Paula och Elina satt.
Jag och broren joinade.
Senare kom Wilhelm, William, Max och två brudar. Ännu senare joinade Linn och Philip.
90-tals musik och öl gjorde "förfesten" helt fucking awesome!
Vi drog till stan vid 22-tiden. Jag, linn, philip och daniel hade cykeltävling ner till stan och tappade bort resten av sällskapet.
Vi stannade till hemma hos Linn där det blev påfyllning av alkohol osv. Sen vandrade vi ner till alla 94:or på torget.
Det var inte så väldans kul där så vi fortsatte ner till Ankaret. (dock lämnade jag broren i stan då)
När vi kom till Ankaret mötte vi Tobbo, Gustav, Eric och David. Linn och Philip fortsatte till Kärleksparken och jag hängde med dom andra till stan igen.
Misslyckandes försök till att rida på Tobbos rygg, klättra i lycktstolpar och hoppa ner i gropar. Ganska galen färd tillbaka mot stan blev det.

Nu orkar jag inte berätta mer om kvällen men fan vad kul jag hade!
Tack till ppl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0