14:22

Kom precis hem, hade nationellt prov från 9-11, lite småsegt men jag hoppas och tror att jag klarar det.
Jag kommer dö lite om jag inte gör det.
Gick ner till stan och mötte broren, köpte kaffe på Expressohouse och njöt lite av värmen.
Inte långt kvar till skolavslutningen nu.
Har en del grejer jag måste lämna in också. ooorkar inteeee.

Imorgon kommer några gubbar och byter mitt hallgolv. Sen jävlar ska det köpas nya möbler.
På torsdag blir det Borås Djurpark för att fota djur.
Jahapp, vad med kan jag säga?


- The back of the class is where I was,
keeping quiet, playing dumb.
Can’t you see these skies are breaking?
cause the back of the class is where I’m from
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0