Torsdag

Jag skulle till stan idag, men vädret stoppar mig. Usch.
Måste, MÅSTE verkligen fota idag. Annars är mina betyg käpp rakt åt helvete.

Jag skulle ju övningskört idag hade jag ju tänkt, men där stoppar vädret mig igen.
Jävla väder.
Tur att det är helg snart iallafall. Orkar inte åka på Tobbos spelning imorn så får väl se vad jag ska hitta på då.
Sen blir det ju Sing Star på lördag, och Helen kommer hit! ååh, saknat henne somfan.




21:34
Ojoj, Har läst nu på mitt adela att jag har lyckats få ett till IG. Hur fan lyckas jag?
Och att jag tydligen är väldigt pratig under svenska och engelska lektionerna...och speciellt med Tobbo, Vafan?!
Det går inte ihop alls.
Har också lyckats sänka mig i Foto.
Skolan och jag själv går åt pipsvängen nu.

Nu vill jag bara lägga mig ner och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0