Tisdag

Idag hör jag bättre på örat men förkyld är jag..somfan!
Palla att jag missar en intressant dag i skolan. Vi har temadag - Judendomen och Förintelsen.
Skulle fan åkt till skolan ändå.
Får väl gå ut och fota idag, måste sätta ihop det där bildspelet.

Korn till Arvika...hm, vet inte vad jag ska tycka om det. Korn har jag ändå lyssnat på sen jag gick på lågstadiet.
Men dom är inte sammasak längre. Skitkassa på scen.
Aja, får väl hoppas på det bästa.
Jag längtar till Arvika somfan. Kommer bli så jävla underbart! Åååh..

Det är fan snart sommar ändå. Och då är jag snart 18. Och då har jag snart körkort.
Nej, nu ska jag gå ut och gå med min kamera, sen vidare till affären (som har nya öppetider btw, ända till kl 8!) och där ska jag köpa godis, nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0