T-T-T-Tisdag

Idag snoozade jag alldeles för mycket och missade hela förmiddagen av skolan. Fick skäll av rektorn för hon trodde jag var någon annan.
Hade matteprov och det gick väl sisådär. Har fortfarande inte stora förhoppningar över det.
Åkte hem 15:30 och det första jag ser när jag kliver innanför dörren är ett vitt tjockt paket.
Helt exhalterad, springer jag fram och river upp det.
Och i ligger min fina Boondock Saints tröja med Troy Duffys autograf på. Vilket förvånar mig. Hade ingen aning om det.
Men jag klagar inte, den är fin och jag är nöjd.

Ska tvätta kl 18. Usch och fy vad lame. Plugga ska jag också göra idag, det är ett måste.
Sen är det DH idag, wehu.
Tror jag ska försöka koppla in gamecubet till min TV nu, är riktigt sugen på att spela twilight princess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0