Söndag

Ja, det är söndag, och vad menas med det ? ...bakis.
Hade dock väldigt kul igår.
Började med att vi var hos morfar och åt smörgåstårta. Sedan for jag och Pernie till Torpaland och åt lite mat med Noi och pappa. Blev lite strul där ett tag med att hitta festen vi skulle på så vi tänkte åka hem.
Men i sista stund kom pappa på att vi skulle bowla. Så jag, pappa, Noi, Pernie och Torodd åker buss in till Superbowl och utanför träffar vi Linn, Carro (vilket var jävligt längesen jag såg) och Philip.
Inne på Superbowl träffade jag även Frida. Fast hon drog nästan på en gång.
Vi bowlade i en timme och jag förlorade stenhårt.
Efter bowlingen tog jag och Pernie en taxi till festen som var vid Varbergs Pizzeria. Där inne mötte vi Markus (Småland) och det var ett ganska bra hålligång även om vi bara var ca 5 pers.
När klockan närmade sig 2 - halv 3 mötte jag Tobbo, Bennie och en annan jag inte kommer ihåg namnet på och vi gick tillbaka till festen. Bra musik och underbara människor (förutom snubben som tog mig på röven hela tiden) gjorde kvällen awesome!
Runt 4-5 började festen dö och folk ville sova. Jag hade dock ingen sovplats men det löste sig med att jag och Tobbo tog en taxi hem till honom och sov.

Awesome!
Bilder från igår kommer väl upp på bilddagboken inom de närmaste dagarna.
Fast kan ju lika gärna slänga in en här ändå.


Fyllebild, omg.



Nu ska jag dra till Pressbyrån och köpa lite gotta och sen ska jag hälsa på P & K.





Kommentarer
Postat av: helen

lät som en asrolig kväll! älskar sånna kvällar när det inte blir alls som man planerat men det gör inget för det blir askul ändå :D

Singstar på lördag!!!!! Hahahhaa just d, marianne ska ju vara med. undrar om ni vågar dricka då?

Häng med mamma in t stan på lördag n'är hopn ska hämta mej.. saknar dej ju!!!!

2009-03-09 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0