Onsdag

Idag har det varit skola som vanligt, sega lektioner men jag överlevde.
Efter mycket om och men så tvingade jag Frida att vara med mig efter skolan, vi fikade på Blå Dörren och chillade gärnet.
Sedan tog vi en promenad i det asnice vädret, jag försökte fota men fick inga bra bilder. Jag suuuger på det atm.
Vi satte oss på en bänk i stan efter promenaden och funderade på vad vi skulle göra, vi letade vänner men hittade inga så vi gick till Hemmakväll istället. Där mötte vi Mys-Anton! Kramisar och prat blev det då. Längesen man såg honom. Det var trevligt.
Jag och Frida fortsatte våran vandring och till slut kom vi hem till Kjell. Där fick vi ägg och sill mackor och öl. Gott, gott.
En hel del snack blev det idag också, men det är nice. Vi kan klaga och snacka så mycket skit utan att tröttna på det.
Åh, Frida är min snuttegummzi. <3

Atm är jag jävligt trött och borde sova men jag är lite småemo och orkar inte. Sitter hellre här och lyssnar på musik.
Cigg skulle inte suttit fel nu heller. Får väl gå in till broder och fråga honom om han har.




Markus är en fis som luktar hallon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0