Måndag

Sommarkänslor idag alltså.
Skola, började 10:30 med estetiskverksamhet. Jag målade en tjej som blir utskälld av en psykisk störd människa.
Japp, sen var det matte. Har prov imorgon och kan verkligen ingenting. Suger getpung.
Efter skolan gick jag, tobbo och frida till frida och åt en jävla massa mackor. Sen fortsatte vi ner mot stan och tog en kaffe på torget. Gott var det.
Åkte hem och övningskörde, det gick bra somfasiken. Jag glider somfan. Cool flicka osv.
På onsdag får jag pengar och då jävlar ska jag köpa kläder.
Måste ha lite nytt nu, orkar inte gå runt i äckliga kläder längre.

Nu måste jag nog plugga lite.
helvete.








21:27
Nej, plugga är inte min grej. Jag bara sitter där och kollar igenom alla papper och böcker jag har men får aldrig tummen ur att börja plugga.
Well, vi får väl se hur matteprovet går imorgon. Jag har inte så stora förhoppningar direkt.
Fotoläraren skrev till mig att bilden jag gjorde i torsdags-fredags ligger på MVG, men måste göra analysen om reklambilden och den ekonomisk analysen lika bra. Annars blir det inget MVG. Akta pressen där alltså men vafan, tummen måste komma ut snart känner jag.
Fixade ihop mitt bildspel för tredje gången nu. Det blev la ganska hyffsat. Låten till bildspelet är Illusion med VNV Nation och om ni har hört den så förstår ni nog på ett ungefär vad det är för bilder.

Jag slipper redovisa inför alla tvåor och ettor imorgon, tack gode gud för det! Jag, ensam på en stor scen inför ca 100 pers är inte okej. Ska lämna in det skriftligt istället.



Jag måste verkligen sluta tänka så mycket. Det är det enda jag gör nu för tiden. Tänker, grubblar, funderar, dagdrömmer.
Men inte fan kommer jag fram till någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0