Lördag

Sitter i Torpa nu, det luktar thaimat..OM NOM NOM!
Igår var jag ute och käkade med P, H och L. Vi åt på China Sea, gott somfan.
Efter det fick vi tag på en liten mysfest vid biblioteket. Efter en stund ringde Clifford och vi for med taxi direkt ner till replokalen nere vid typ MC-kåken. 
Tydligen var det någon som fyllde 30 och det var ett jävla kalas. Liveband, slagsmål och dans. Haha, härligt.
Philip kom och hämtade oss efter en stund och körde P och H till krogen. Jag, Linn och Philip fortsatte ut i natten med bilen. Slirade på grus och var allmänt ascoola. Till slut hamnade vi uppe på toppen av parkeringshuset. Öppna dörrar och någorlunda hög sommarmusik, dansade vi som afterblivna.
Dom släppte av mig hos Linn senare för att jag skulle sova där och Linn skulle sova hos Philip.
Men när jag kom dit var dörren låst.
Så jag tänkte "Jag hinner nog med bussen hem!", kollade på klockan, 00:46. Senaste bussen hem går 00:45.
Sprang ner till kroggatan för att jag hoppades på att jag skulle se Helen och Pernie där. Men icke..
Så där satt jag.
Men som tur var ringde räddaren i nöden, Markus. Så jag sov där.

Jag vann idag på Skitgubbe, för första gången! Känslan är obeskrivlig.
Jag vill tacka Markus som aldrig gav upp hoppet. Tack!




Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Folk ska dricka idag, jag orkar inte. Jag vill spela!
Ska fan åka hem sen och spela, ja det ska jag fan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0