Öl

Natt;

Det blev öl och sällskap idag ändå.
Drog till Frida där Bella och Olivia var.
Vi...drack och tjatade skit.
Jag var glad, jävligt glad och kände att allt började lägga sig.
Men när alkoholen slog till så vände sig allt.
Tanken som finns i mitt huvud slog till hårdare än någonsin.

Åkte hem 00:45. På vägen hem ringde Tobbo och han gjorde min bussresa så mycket bättre!
Åh, massa <3 på den pojken.
 





Morgon;


Ojoj, alkoholen bloggade igår! haha, tog bort lite som jag hade skrivit men antar att några redan har hunnit läsa.
Skitsamma.
Idag vaknade jag hemma hos Pernilla, gick hit inatt för att jag var hungrig. Orkade inte gå hem sen igen.
Kl 14:00 ska vi till morfar och äta smörgåstårta eftersom gubben fyller 77 år!
Senare blir det väl Torpa och thaimat. Sen tar vi nog bussen in till Småland. Han har tydligen fest idag, trevligt.
Nej, jag får väl gå hem och ta en dusch så jag blir lite fräsch.

Kommentarer
Postat av: helen

Skit i alla dummisar!!

2009-03-07 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0