Guitar Hero

Sitter hos Karin atm, hon har köpt ett nytt Guitar Hero och hon har jävla problem med att spela battle. Haha hon är arg somfan.
Idag åkte jag in till stan en stund, skulle fota lite arkitektur och gå strandpromenaden, men icke sa vädret. Började regna och då kände jag inte för att fota längre. Usch, och det ska vara färdigt på fredag. Fyfan. Jag kommer så faila Foto C.
Var inne på Hemmakväll en sväng innan jag åkte hem, dom har fått in nya boxar så jag ska shoppa där nästa gång jag får pengar, ska nog köpa lite filmer också. Måste ju börja på min filmsamling nu känner jag. Får ju nya möbler snart nu i vår så det kommer bli fint på mitt rum. Ny tv, garderob, tv-bänk, datorbord, matta och gardiner.
Ska bli nice. Ska beställa lite planscher också.
Ja..Skola imorn. Har inte varit där på 3 veckor så det blir väl lite kul att träffa alla igen.

Till helgen ska jag på Tobbos spelning i gbg, sen blir det Sing Star kväll med mamma och syskon och sådär. Kommer nog bli kul !

Nej, nu får jag springa och vara lite social med P & K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0