Fredag

Ska snart åka in till skolan och redigera massor av bilder.
Igår fick vi i uppgift att göra ett fotorepotage, porträtt i miljö, "dagens fråga" och bild till text.
Kl 9 gick jag till en förskola och fotade i ca en timme. Barn är ganska roliga, även om dom luktar bajs.
En flicka kom fram till mig och sa "När kommer din mamma och hämtar dig?". haha, lolol.
Gick tillbaka till skolan och chillade, klockan 1 gick jag ner till stan och försökte få folk på stan att svara på min "dagens fråga". Usch och fyfan vad folk är otrevliga. Dock träffade jag två hurtiga gubbar som var trevliga och svarade på min fråga.
Kl två skulle jag vara på Hårporten och göra mitt fotorepotage. Dom var helt exhalterade för att dom ville ha bilderna till deras hemsida, ska se om jag kan få en liten peng för bilderna också.
Hängde lite på stan med Willie och Jacob. Och sen gick jag hem till Markus och gjorde inte så mycket, kollade på TV och luktade på hans socka.

Nej, nu måste jag springa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Gött om du kunde tjäna lite pengar på bilderna :)

2009-03-27 @ 11:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0