Blogg?

Hmm, okej...har skaffat en blogg nu för det verkar coolt.
Eftersom jag skriver en del på helgon.net så tänkte jag att jag kanske kan flytta över hit.
Får se om jag fattar, men det är nog inga problem.

Idag var min sista dag på APUn. Jag var inte där eftersom jag är konstig i huvudet atm.
Åkte in till stan med Pernilla och fikade med Karin. Lite små mys sådär.
Åkte hem sen runt halv 4 och började städa mitt rum. Hittade massa snus-äckelpäckel
under sängen som borde vara flera veckor gamla, ahlgrensbilar hittade jag också. Hårda som sten.
Jag borde städa lite oftare känner jag.
Ikväll vill jag klä upp mig fint och känna mig snygg, men jag har ingen anledning till att göra det.
Ingen fest och inga vänner. fail.

Kanske klär upp mig ändå, bara för att.


hehe, åker kärra. Vet inte varför.

Kommentarer
Postat av: linnieboy

inga vänner?

..fast jag kanske har en egen kategori iof.

awesomelinnsomalltidfinnsdärävenommalininteser-kategorin.

:*

2009-03-06 @ 19:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0