Wouldn't it be good

Måste bara säga att Placebos nyaste från 2009, som finns på Spotify, är helt underbart bra.
Dock bara två låtar, vet ej om dom har gjort mer men men, dom är bra.


Min garderob kom idag, fin är den.
Imorgon åker jag mot Ullared och fotar i skogarna där.
Dumt att välja en dag när det kommer bli dåligt väder, men vad ska man göra?
Två och en halv man och scrubs går på tv nu.
Ska jag lägga mig och glo? Orkar inte.

Har alla svaren på hemprovet som jag har kvar att göra på datorn.
Men får inte tummen ur att göra det, och betygen sätts på fredag..
Hallå, Malin, skärp dig!

Måste ner till körskolan imorgon och bestämma vilka tider jag ska vara där under dom tre veckorna.
Det blir ju som vanliga skoldagar, fast jag pluggar endast för körkortet.
Så, kortare sommarlov för mig! Men det är det värt, hoppas jag.

Om en vecka börjar sommarlovet och jag ska jobba den dagen , som tur är slutar vi två dagar före alla andra så jag missar nog inget speciellt.

Torkel fyllde 4 år igår.
Och vi missade det, fail. Vi brukar väl ändå fira det på något sätt? Haha..
Fast egentligen förtjänar han inte att bli firad, detta året har han blivit
"Satans son", "The cat from hell", "Blockmongot med allvarliga personlighetsstörningar", "Hitler"  etc.
Ja, ni förstår nog vad jag menar.


Annars så, jag mår nog helt okej just nu.
Inga jobbiga tankar som trängs i huvudet på mig. Tror jag...
Nej, vissa finns kvar, några som jag tror kommer vara kvar ett bra tag till.



Israel Kamakawiwo'Ole - Somewhere over the rainbow
Sök på Spotify vettja.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0