the judgment is coming for you

Nu var det slut på denna helgen.
Har varit ganska chill helg.
I fredags åkte Jonathan med mig hem, vi spelade tvspel och åt mat. :'D
Sen åkte jag med in till stan för att hämta helen vid tåget.
Igår for jag, mamma, daniel, helen och martina till gekås. Inhanlade lite smått och gott.
Efter gekås lämnade mamma av mig i torpa och efter en stund kom linn och philip dit. Jag skulle fota bilder till linns körkort.
Efter det åkte jag med moped till veddige, hem till jonathan. Vi träffade Viktor och dom två skatade, jag drack öl och kollade på.
Idag åkte jag in till stan för att kolla på massa balppl med linn. Vi såg inte många vi kände igen.

Imorgon åker jag med klassen till Liseberg, det blir nog kul. Såg på smhi.se att det skulle bli hyffsat väder.
På tisdag är det slut för skola för oss på LBS. Jag ska dock jobba eftermiddag/kväll så jag firar nog inte det alls den dagen.
Usch, jag får ångest varje gång jag tänker på håstensgrillen.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0