Señorita

Vad är det med mig? Justin Timberlake?
Jahaja, se där..

Jag är inte glad på mig själv. Jag har glömt min systemkamera på Blå Dörren. Är det okej?
Nej. inte ens i närheten av okej.
Annars har dagen varit good.
Efter skolan drog jag, Frida och Paula till Blå Dörren och träffade Elina. Där satt vi och fikade och var allmänt coola.
Dock gjorde vi lite i brallan när måsen med dom onda ögonen attackerade oss.

Imorgon ska jag till skolan och skriva ut lite bilder, har kollat egenom hela datorn. Kom på att jag inte alls har många fina bilder. haha, fail.
Sen ska jag ner till tha cool Artlab och måla färdigt mina tavlor (lol).
Skulle också lämnat in ett gammalt hemprov i MDK. Men har inte gjort det. Hejdå G, HEJ IG! :>

Men puss och sov lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0