"åh, en cykel!"

Japp, idag har det varit en händelserik dag.
Först upp kl 7, fixa i ordning mig, åt frukost, missade bussen så jag fick springa massa meter så jag blev trött.
Kom in till stan, hade följe med tobbo ner till kurtinen där det var "klass-kamp", what ever. Vi spelade brännboll med den andra mp2an.
fail, fail, fail, fail.
Efter brännbollen åkte våran klass till Liseberg. Hejdundrans vad kul det var! hah, nej men det var trevligt.
Extra trevligt var det när några fastnade i Kanonen, lite skadeglädje där.







Imorgon är det skolavslutning och sedan jobb.
Det är helt okej.
Nu ska jag göra någon macka, kolla på tv och sedan hoppas på att jag somnar.
Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0