what a wonderful world

jk, jk.

Klockan är fem och jag sitter fortfarande i pyjamas. Nu börjar det gå för långt. Jag missar ju mitt sommarlov med att sova hela dagarna.
Kanske jag ska börja med det jag hade planerat att göra nu i sommar? Ska nog testa det imorgon.
Jag har iallafall gjort lite nytta idag. Jag har städat min toalett och hall.
Men jag är så trött på mitt rum. jag har inga förvaringslådor att lägga all skit jag har, så det får ligga på golvet.
Och hyllorna jag har köpt bara står i ett hörn och blir inte upphängna.
Det är sladdar överallt och det gör mig arg.
Och nu är jag godissugen, usch och blä.

Inatt drömde jag att aliens kom till jorden med gigantiska UFOn.
Det var helt sjukt hur stora dom var.
Det var som ett tvspel.
Nu blev jag sugen på att spela.
Det ska jag göra ikväll.
Och äta godis.
Ja, vad underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0