I let this fall from my hands.

Sitter och lyssnar på min största kärlek i livet, VNV Nation.
Atm, "From my hands" är på repeat.
Tror jag fäller en liten tår, så jävla fin den är.

Idag var vi på Gekås. Vi kom dit runt 2 tiden och det var kö för att komma in! Åh, blev så jävla förbannad.
Dumma kärringar.
Tror jag har köpmani eller nåt. Jag handlar, fast jag inte har råd. Köper onödiga saker jag egentligen inte behöver.
Och nu har jag ångest över det. Jag är helt enkelt en påse skit.
Aja, jag köpte en badrumsmatta (försöker få det lite hemtrevligt på min toalett), en soptunna till badrummet, två söta klänningar till Vanessa och en tröja till mig själv.
Allt är skit.

Imorn ska jag nog 'plugga' lite till körkortet.
och övningsköra.
Sen dricka öl.
Och bli tjock.
Underbart, tack. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0