hör du mig?

Nu sitter jag här igen.
Idag satt jag på körskolan i 7 timmar.
Gjorde samma test 4 ggr.
Lite småsegt men jag börjar komma in i pluggandet ganska bra.
Dock lite jobbigt att jag inte har någon mp3.

Min mor drog till Norge idag och jag har ingen aning om när hon kommer hem.
Jädrans mamma som impulsflyr landet!
Jaja, jag klarar mig själv!
nä..det gör jag inte. :(

På torsdag ska jag vara med Jonathan. Det var ett tag sedan så det ska bli kul att träffa honom!
Och på fredag ska jag kanske vara med Elenor och bli full och glad (förhoppningsvis)
På lördag ska jag ta tåg till Kinna för att bli upphämtad av Gustav för att senare åka vidare mot Göteborg.
Där ska jag träffa David-babyboy och se på när dom spelar in typ. iih, längtar lite grann sådär.

Nu blev jag galet kissignödig!
aaaah, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0