da do do daa do.

Söndag.
En väldigt kort söndag.
Vaknade runt 14:30.
Kollade på tv tills ca 17:00
Lagade mat med mamma.
Somnade efter maten.
Vaknade 21:30.
Gick hem till Pernilla 22:00.
Kollade på Jeepers Creepers och Hemsökta Hus.
Och nu är jag hemma, 03:10.
Pigg är jag.

Igår var faktiskt kul.
Makrill med massa 92-95or och sen möjligtvis några gubbar och kärringar.
Satt på Marinabaren med några tyskar som var creepy.
Fick en raggningsreplik via sms som jag tyckte var underbart fint, haha.
Hamnade på efterfest utanför Marinabaren i en husbil.
Party i husbilen som fan.
Ringer Karin som satt i en ambulans påväg in till sjukhuset, klantarsel!
Hemma runt 03:00-04:00.
Blev grinig för att någon i mitt hus har tjuvat mitt godis.
Fylleäter.
Däckar.



Nu kanske det är dags att sova.
Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0