Tjatja, hej.

Helt okej dag.
Vaknade hos bebis vid 11. Har bara en lektion på torsdagar atm som börjar 13:30.
Drog till skolan, hade genomgång om projektarbete osv i ca en halv timme.
Sen slutade vi.
Jag gick med Frida och Paula till stan för jag skulle klippa mig och dom skulle fika.
Så jag gick och klippte mig. Det blev väl helt okej, lite kortare än vad jag hade tänkt mig.
Sen köpte jag en tunika på Bik Bok. Dom har 75% på hela butiken atm. Najs.

Just nu känner jag mig tjock och ful. Funderar på att ta en rask promenad genom bua.
Så jävla dumt att det är så tråkigt bara. Och ingen mp3 har jag.
Skit.
I helgen åker jag med David och resten av mbt till Beauty And The Breakdown.
De spelar på lördag och sen spelar nog Scen for Jedi på fredag.
Så en hel helg i Sölvesborg. Kan nog bli najs.

Jag kanske ska städa intensivt istället för att gå ut och gå ?
Tror det får bli så.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0