Söndag

Härlig helg!
Har varit med David...hela tiden faktiskt!
Vi skulle åkt till Sölvesborg i fredags, men så blev det icke.
Utan vi hade mysiskväll med godis och läsk.
I lördags åkte vi mot Sölvesborg med Bollen och Gustav.
En hel del öldrickandes blev det, och såkla rt MBT live.
Hade en trevlig kväll där alltså, dock jobbigt att fota i cpljus.
Kl 01.00 åkte vi hem igen och hemma var vi kl 04.00.
Idag har vi ätit och kollat på film hela dagen. Vi har hunnit med The haunting in Connecticut, The Exorcist och 17 again.
David åkte för en stund sedan, men han kommer tillbaka snart. Han skulle göra någonting med någonting hemma hos gustav. Jag lyssnade inte...
Men när han kommer tillbaka tror jag att vi ska glo på Boy A eller Dominion Prequel to the Exorcist.
Imorgon är jag "sjuk". Eller jag ska till vårdcentralen. Lite onödigt att åka till skolan då eftersom jag bara hinner vara med på en halv lektion.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0