sa jag ju förFAN

Helgen har varit fin!
I fredags hängde jag med Eleonor och slödrack lite grann. Det var himla mysigt!
Och igår åkte jag till Göteborg och träffade david and the band.
Öl dracks det och fulla blev vi.
Drog ner till centrum för att försöka komma in på någon krog. Det gick väl sådär halvbra men jag och david sket i det till slut och gick och käkade istället.
Sen fick vi sitta och vänta på att Bollen, Bennie och Gustav skulle få nog av krogen.
Men det var mysigt.

Runt tre tiden kom de tillbaka, fulla som kastruller!
Jag, David och Gustav tog taxi tillbaka till studion.
Gustav spydde precis utanför grinden som vi inte kunde få upp. Och jävlar vad det luktade anus.
till slut kom vi in och sen gick vi och la oss.
Jättebra lördag! åh :')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0