Habba habba

Nu sitter jag här igen, i min ensamhet och skriver i min blogg.
Ja, idag har jag väl inte gjort så mycket.
Varit på stan med Pernie. Det hände inte så mycket.
Sen gick vi till körskolan och jag klarade första och andra repetitions testerna (det var på tiden!!)
Sen åkte vi hem.
När jag kom hem drog jag direkt till moster A och vi for mot Frillesås.
Jag red idag faktiskt, på en liten liten D ponny. Som absolut ville bocka av mig.
Dock var det ju inte så långt till marken. Skiten och jordig blev jag.
Men det var kul! Så jag tror att jag kommer ha träningsvärk imorgon.
På tal om imorgon så har jag faktiskt halkan då.
Ska bli naajs, eller..jag vet inte. Kul kanske?

Och jag har fått tid till uppkörning och teoriprovet nu. uh, fan vad jag måste hårplugga nu.
Snart är det lördag och då fyller jag hela arton år.
Och sen börjar ju skolan nästa vecka.
Lite små segt alltså, men men, what to do?
Nu ska jag ta en cigg.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0